Matches in Harvard for { <http://id.lib.harvard.edu/aleph/003920414/catalog> ?p ?o. }
Showing items 1 to 31 of
31
with 100 items per page.
- catalog alternative "Las Huelgas codex.".
- catalog contributor b5652860.
- catalog contributor b5652861.
- catalog created "1931.".
- catalog date "1931".
- catalog date "1931.".
- catalog dateCopyrighted "1931.".
- catalog description ""Bibliografia": v. 1, p. xv-xxxii.".
- catalog description "1. Introducció. La cultura musical hispànica des del segle VI al XIV. Manuscrits amb polifonia de l'ars antiqua servats a la península. La música a veus de l'"Ordinarium" i del "Proprium missae" i els organa de Las Huelgas. Les proses dels còdexs peninsulars i les de Las Huelgas. La música dels motets medievals i els de Las Huelgas. La música dels conductus medievals i els de Las Huelgas.--2. El monestir de Las Huelgas. El còdex musical de Las Huelgas. Taula del contingut del Còdex musical de Las Huelgas. Facsímil.--3. Taula de les composicions musicals transcrites en el present volum. Taula dels textos. Transcripció.".
- catalog extent "3 v.".
- catalog isPartOf "Biblioteca de Catalunya. Publicacions del Departament de Música, VI".
- catalog isPartOf "Publicacions del Departament de Música ; 6.".
- catalog issued "1931".
- catalog issued "1931.".
- catalog language "lat cat".
- catalog language "lat".
- catalog publisher "Barcelona, Institut d'Estudis Catalans: Biblioteca de Catalunya,".
- catalog spatial "Spain".
- catalog spatial "Spain.".
- catalog subject "780.82".
- catalog subject "M2 .B28 vol.6".
- catalog subject "Manuscripts Spain.".
- catalog subject "Motets.".
- catalog subject "Music 500-1400 History and criticism.".
- catalog subject "Music Manuscripts Facsimiles.".
- catalog subject "Music Spain History and criticism.".
- catalog subject "Part songs, Sacred.".
- catalog subject "Sequences (Liturgy)".
- catalog tableOfContents "1. Introducció. La cultura musical hispànica des del segle VI al XIV. Manuscrits amb polifonia de l'ars antiqua servats a la península. La música a veus de l'"Ordinarium" i del "Proprium missae" i els organa de Las Huelgas. Les proses dels còdexs peninsulars i les de Las Huelgas. La música dels motets medievals i els de Las Huelgas. La música dels conductus medievals i els de Las Huelgas.--2. El monestir de Las Huelgas. El còdex musical de Las Huelgas. Taula del contingut del Còdex musical de Las Huelgas. Facsímil.--3. Taula de les composicions musicals transcrites en el present volum. Taula dels textos. Transcripció.".
- catalog title "El còdex musical de Las Huelgas; música a veus dels segles XIII-XIV. Introducció, facsímil i transcripció per Higini Anglès.".
- catalog type "text".